l0vER$

Monday, November 8, 2010

SMS!



best kan kalo dapat maen SMS sepanjang hari. sampai kebas tangan dibuatnya! HAHA. tapi kalau selalu jadi jemu. so kena jarang-jarang. baru bermakna!

korang penah tak ada perasaan malu kalau orang yang korang mesej tu tak reply mesej korang? pernah tak? apsal aku rasa camtu ek? ke aku sorang je rasa camtu????

pening plak aku fikir. bukan apa takot negative thinking je. ak ni mmg suke fikir camtu. HUHU. rasa bila kita kita mesej someone and dia tak reply rasa sedih pun ade. rasa dia tak suka kite pun ade (mmg kawan la!). tak tahu la kenapa....

issssshhh.. TAPI yang lebih aku fikir ialah MALU. malu gile bila orang tak reply mesej aku. ade dua situasi. SATU, tak balas langsung. DUA, balas kejap pastu hilang!T_T

*adakah perkara yang sama berlaku kepada korang?atau aku je yang rasa camtu??




2 comments:

  1. yup..sy pun penah rasa camtu..skg ni pun rasa camtu..knal ngan girl..mtk no fon..pastu topupkan dia...ajak lyn msg..reply skali trus senyap..call x mau jawab..kita topupkan lg...pun sama gak...tp tetap gak x putus asa...cuba dan cuba dan cuba...biasa la tu..

    ReplyDelete
  2. yeke?xkn smpai cm2 skli?nmpk sgt gurl 2 gune2kn awk...:)

    ReplyDelete