l0vER$

Sunday, November 7, 2010

BIARKAN AKU JATUH CINTA!


 saya bukan mencari yang sempurna,
cukuplah dia adalah diri dia,
selagi dia jujur dan menyintai saya sepenuhnya,
saya adalah untuk dia.


saya suka "dia" sejak kecil lagi. saya suka "dia" sejak sekolah lagi. saya suka "dia" sampai sekarang....^_^...tak kesah lah korang nak kata saya ni perasan ke. tak tahu malu ke. suka perasan ke or wateva kerana saya adalah saya...=)..

memang saya ni cepat berubah hati. status saya di FB pun macam desperate je kan? tapi itu bukan saya. saya hanya nak menceriakan hati saya. saya ingin menceriakan hari saya tak salahkan? tapi hanya "dia" je di hati saya dulu, kini & selamanya..HAHAHA..*mood jiwangsss...

nape tak mention nama dia?? saya tak segila itu kerana kebanyakan kawan saya adalah kawan dia juga. HAHAHA. sebab kami pernah 1 sekolah rendah selama 2 tahun dan begitu juga sekolah menengah hanya 2 tahun. tapi no 2 bukan my lucky number...^^..tadika saya tak sure sama-sama ke tak!=p...

TAPI saya tahu itu semua tak akan berlaku kerana tak siapa tahu tentang perasaan ini. tak mungkin dia akan tahu kerana dia tak mungkin akan membaca entri saya yang tah ape ape ini...=D...

mungkin dia ditakdirkan menjadi KEKASIH GELAP saya.....^___^






kalau kamu rasa kamulah "dia" yang saya maksudkan,
jangan malu-malu untuk PM saya di FB saya ek...=D


*kan best kalo dia tahu tentang perasaan saya...kan bagus kalau dia tahu entry ni adalah untuk dia....^_* 







4 comments: