l0vER$

Thursday, November 4, 2010

PERAH SANTAN!

perah santan bukan kegemaran saya ye. tapi sje je wat tajuk entri ni. rasa cam ada kene mengena plak..haha..ye..ye..mngkin perumpamaan yang dicipta oleh sebilangan daripada kita..perah santan sesuai dikaitkan dengan minah yang perasan. betul ke dengan kenyataan itu?terpulang kepada anda untuk menilainya...^___*...

ok ok. kite lupekan tentang perah santan. mari kita lihat kenapa tajuk entri ini menjadi pilihan kalbu. sudah tentu berkait rapat dengan tuan blog ini. haha....YE! saya memang seorang yang perasan. saya perasan yang br0nt palarae itu saya yang punya. naseb korang la nak suka ke tidak. tapi itulah realiti. saya memang suke perah santan!haha..bront palarae atau nama sebenarnya Nasrul Suhaimin Bin Saifuddin dilahirkan pada 27 September 1978.



mari kita lihat koleksi gambar pujaan kalbu saya ini :









inilah antara gambar-gambar yang saya minati. 5 sebab mengapa saya menjadikan bront palarae sebagai pemenang kalbu (bahasa apakah ni??) saya adalah (diingatkan, dia bukan idola saya, tetapi hanya pilihan kalbu sahaja):-


1) dia mempunyai kulit sawo matang (saya tak suka lelaki berkulit putih sebagai bf)
2) sudah tentunya ketinggian dia yang melampau!!
3) suara dia yang merdu memukau telinga saya untuk mendengar lagi dan lagi dan lagi!
4) biar tak hensem tapi macho!
5) ni kriteria yang amat penting...lirik mata, senyuman yang menggoda dan gigi yang menawan penambat hati beta!hahaha



*tolong jangan muntah dengan kenyataan diatas. sekian, terima kaseh!





No comments:

Post a Comment