l0vER$

Saturday, January 8, 2011

tahniah!

eh awak semua, saye malas la nak wat entry pasal India. sebab panjang sangat perjalanan kt sane. 14 hari tau!=p. sekarang ni saye nak dedicate entry ni buat mereka-mereka yang sedang bahagia. tak kire lah yang tengah bercinte ataupun yang sudah berkahwin. tahniah untuk k0rang!^_^.

saye pun bahagia bile tengok kawan-kawan saye semua bahagia. tambah-tambah arini ade sorang kawan saye mase kat poli dulu melangsungkan perkahwinannye. memang senang je hati saye ni. even tak dapat datang, saye nak ucapkan tahniah dan selamat menempuhi alam perkahwinan....=)...

sudah ramai kawan-kawan yang seusia dengan saye telah menamatkan zaman single mereka. rezeki masing-masing kan? jodoh, ajal, maut, pertemuan semuanya ditangan tuhan.=)..tapi bagi saye yang belum bersedia ni biarlah dulu. insyaallah ade rezeki cume lambat dengan cepat je. lagipun belajar memasak pun tak habis lagi...=p

eh! saye dah berumur 24 tahun rupenye!hahaha..tapi rasenye banyak lagi bende yang harus saya focuskan. terutamanya kerjaya dan cita-cita. banyak lagi impian yang belum terlaksana. semoga semuanya dipermudahkan oleh Allah. amin ya rabbalalamin..


 bukti ramai orang yang sedang bahagia..=)


entry hari ini agak boring dan skema. saye berade dalam keadaan yang membimbangkan kerana sangat bosan di dalam bilik. dah rase duduk dalam gua dah. ok, BYE!

2 comments: